آیفون ۴S
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 


شرکت اپل سرانجام آیفون جدید خود را پس از ماه ها انتظار طی کنفرانسی که در Cupertino کالیفرنیا بر گزار شد،معرفی کرد.آیفون جدید اعلام شده برخلاف شایعات منتشر شده به نام آیفون۵ معرفی نشد و در این کنفرانس آیفون جدید اپل به نام آیفون ۴S لقب گرفت که مشخصان سخت افزاری آن نسبت به آیفون۴ ارتقا پیدا کرد و از نظر ظاهری نسبت به آیفون۴ تغییری ندا4545شته است.در واقع آیفون جدید اپل انتظارات دوستداران اپل را برآورده نکرد.در ادامه مشخصات و ویژگی های آیفون۴s معرفی می شود.

دارای پردازنده ۲ هسته ای قدرتمندی موسوم به A5 است که نسبت به آیفون قبلی دوبرابر سریعتر بوده و از نظر پردازش گرافیکی ۷ برابر سریعتر خواهد بود
دارای باطری قوی تر است که تا ۸ ساعت مکالمه دائمی،۶ ساعت مرور اینترنت،۹ ساعت WI-FI و۱۰ساعت پخش فایل ویدئویی به همراه ۴۰ ساعت پخش موزیک را دارست.
آیفون۴sاز تکنولوژی آنتن دهی های موسوم به GSM و CDMA استفاده می کند و به این معنی است که در هر نقطه از جهان آنتن دهی داشته و قابل استفاده خواهد بود هر چند به رفع مشکل آنتن دهی که در آیفون ۴ وجود داشت شاره ای نشده است.
دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی است که دارای رزولیشن ۲۴۴۸*۳۲۶۴است که ۶۰ درصد افزایش پیکسل به کیفیت بهتر تصاویر کمک می کند و از ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p HD پشتیبانی می کند.
اما قابلیت جدید و هوشمند به کاربرده شده در این مدل ،استفاده از تکنولوژی موسوم به siri است که به صورت بصری می توان گوشی را کنترل و فرامین را در قابل صدا ازدر خواست کرد. در واقع یک قابلیت تشخیص صدا در آیفون ۴s وجود دارد.
آیفون ۴s در سه رنج قیمتی ۱۹۹ دلار برای ۱۶ گیگ ،۲۹۹ دلار برای ۳۲ گیگ و ۳۹۹ دلار برای ۶۴ گیگ عرضه خواهد شد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391برچسب:آیفون ۴S , :: 8:36 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان